neděle 23. února 2020

3x3

Zapojila jsem se do výzvy 3x3 - tři témata a pro každé tři fotografie, kterou uspořádala na svém blogu  (Tady) paní Dáša.
Já se z domu na nějaké fototoulky s nemocnou Heďou nedostanu, tak přispívám alespoň něčím z naší domácnosti :-) První téma je ryze jarní, ve druhém tématu jsem zachytila naši mrňku Hedviku a jako třetí jsem vyfotila šátek - zapózovala mi prostřední dcera Nelča (a to dnes, kdy u nás leje jako z konve, počasí na draka, obětovala se a lehce promokla) :-) Háčkovala jsem ho v nemocnici, kdy naše Hedvika bojovala o život. Proto ten název. Je uháčkovaný ze strachu, bolesti, doufání a naděje.

Těším se na shlédnutí dalších příspěvků výzvy :-)


Už klepe na vrátka ... ta jara pohádka.








Hedvika






Bolest v nitkách vetkaná





11 komentářů:

  1. Milá Romčo, jsem ráda, že jsi mi zaslala odkaz na Tvůj blog, protože přes Tvé jméno ho nejde najít a tak jsem o něm ani nevěděla. Vybrala jsi krásná témata, jaro už opravdu klepe na vrátka a Tobě se ho podařilo krásně nafotit. Malá bojovnice je nádherná, až budu mít chvilku, kouknu se, co se dělo. Věřím, že je vše špatné za vámi a teď už se budete jen radovat. Hedvika je úžasně fotogenická a moc milounká holčička.
    Šátek vykoupený bolestí a strachem je opravdu povedený, tak doufám, že ty těžké chvíle jsou pryč a šátek budeš moci nosit s lehkostí. I druhá slečna je nádherná, hotová modelka.
    Romčo, přeji Tvé celé rodině hodně zdraví, štěstí a lásky. To ostatní je na nás. A nepiš mi paní Dáša. :o) Klidně jen Dáša.
    Posílám pozdravy. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den, Dášo. Moc děkuju - tak milá slova moc zahřejí :-) A jsem ráda, že jsem se nějak technicky probojovala k tomu, že jsem taky zapojená :-D Fakt děs - koukám, jak tu suverénně blogují mnohé babičky a já jsem takové kopyto :-D No, pomalu si to tu osahávám :-) Blog mám sice rok, ale vlastně jsem ani nevěděla, jak se s někým spojit, jak o sobě dát vědět, pak jsem narazila na výzvu 3 x 3 a díky ní jsem pochopila, jak si tu opravdu najít přátele či inspiraci nebo jen pohodové počtení (pokoukání) :-) Takže děkuju :-)

      Vymazat
    2. Milá Romčo, určitě je dobré, nakukovat na ostatní blogy a občas, kde chceš, nechat komentář. U mně v záložkách najdeš odkaz na mé oblíbené blogy, a že už jich je. I to je dobré, mít na svém blogu, protože se ostatní dozví, že třeba právě oni patří mezi Tvé oblíbené. No a pak je to trochu o čase, nakouknout, kde se co děje a to mne baví. Nějak Ti doporučuji poladit, aby se čtenáři přes proklik na tvé jméno u komentáře dostali na Tvůj blog, jinak se o něm špatně dozvědí. Stejně jako já, nevěděla jsem, jak Tvůj blog najít. Ale už jsi u mne v oblíbených a věřím, že k Tobě nakoukne i spousta dalších blogerek, právě přes tuto záložku. Tak držím pěsti a blogování zdar. D.

      Vymazat
  2. Krásné pojetí fotografické výzvy od Dáši.
    Přeji malé modelce do života vše dobré a dny ve zdraví. A té druhé šátek moc sluší!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, už jsem také nakoukla a nakukovat budu, moc příjemný blog :-)

      Vymazat
  3. Milá Romčo. Tvoje 3x3 potěší nejen oko, ale hlavně vezme za srdce! Doufejme, že s nadcházejícím jarem čekají malou Hedviku a tvou rodinu jen lepší a spokojenější časy. Ať nemusíš tak krásné věci tvořit z bolesti a strachu, ale jen čistě pro radost a potěšení. Ze srdce přeje Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Hani :-) Myslím, že i věci můžou mít v sobě nějakou energii - podle toho, co zažily, prožily, čím prošly, za jakých okolností vznikly. Právě proto bych byla vlastně ráda, kdyby tenhle šátek skončil u někoho nemocného, u někoho, kdo tu energii v něm potřebuje. On stihl nasát opravdu hodně proseb a přání. Když byla Heďa na JIP, byla jsem v nemocnici ubytovaná o patro níž a na JIP za ní docházela. I v téhle situaci je lepší něčím zaměstnat ruce, než tupě koukat do televize. Takže ano - další výrobky budou určitě plné radostných chvil :-) Měj se taky moc hezky a děkuju za moc milý komentář.

      Vymazat
  4. Máš vnímavé oko, ve všech fotkách je světlo, působí tak svěže, lehce a to malé štěstí, prostě výzva splněná na 1*

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že jsem nakonec navštívila i tvou výzvu a mohla se pokochat krásou tvých fotek. Hedvička je tedy bojovník, ať se jí i vám všem daří jenom dobře. Nela je překrásná a ten šátek, ten je jako sen. Ten se musí uschovat pro malou na památku. No a to jarní pohlazení, to je kapitola sama pro sebe, jak už se těším, až si něco takového vyfotím. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám husí kůži, když prohlížím tvé krásné fotky. Držím palce.
    VěraŠ.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten modrý pohled co za srdce chytí, přeji zdraví a klidné dny. Krásné fotky. J.

    OdpovědětVymazat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...