úterý 3. března 2020

Moji ...


V neděli jsme konečně našli chvíli času, abych Hedě a Víťovi pořídila pár snímků. Tak ... konečně se hrdý taťka dočkal nějakého společného portrétu :-) Fotila jsem je bleskově, když se Heďa vzbudila - takovéhle naše hokusy pokusy strpí maximálně deset minut, takže jsem se musela snažit :-D








Oba jsou fotogeničtí, tak to se fotí skoro samo :-) Heďa má teda na čele ještě ohníček od toho, jak uvízla při porodu v porodních cestách a zatím to nemizí, ale ujišťují nás, že to časem vybledne :-) Já myslím, že nějaké fleky na obličeji jsou náš nejmenší problém :-D


Včera jsem měla narozky. Je mi 36. Zas krůček navíc. Nijak to neslavíme, od muže mi došly už před pár dny pořádné goretexové botky na výšlapy (ještě aby bylo na jaké) :-D Večer jsme chtěli posedět, že si nalije vínko a dá mi ucucnout (kojím), ale Hedvika to přeorganizovala úplně jinak. Odpadla po dvou hodinách mých uspávacích snah. Víťovi mě bylo asi líto, protože dneska došla sms: "Až dojedu z práce, převezmu si Hedviku, někam si vyraž - na bazén, do kina, hlavně si dej relax!" No, není zlatý? :-) Asi bych někdy i vypla, ale relaxuji nejraději aktivně, takže si tuto nabídku vyberu, až bude hezky a budu moct vyrazit na kolo nebo někam s naším čtyřnohým pokladem.


V Jak se staví sen byl včera syn kolegyňky z práce ... Já si říkala, že jsem ji v ukázkách poznala. A ono jo. Někdy nám osud připraví do cesty hodně bolesti. A je jen na nás, jak se s ní poperem. Pořad se mi časově byl s Infiltrací o týrání zvířat, ale pátého to opakují, tak na to mrknu v repríze.


Dneska je tu deštivo, zataženo, hrozná tma. Doma to voní bábovkou a teď už i vařící se polévkou (zrovna, když jsem stála u dřezu s kuřecím masem v rukou na oplach, vypli dopoledne vodu - no fuj...). Tak jdu uvařit čaj, zababušit se s Heďou do deky a vyprávět jí něco o tygrech (Hedvika se totiž naučila vrčet a touto svou vyjadřovací schopností nahradila jakékoli někdejší pokusy o komunikaci po lidsku) :-D


Užijte si príma odpoledne :-)
Romča.

10 komentářů:

  1. Romčo, povedly se ti nádherné fotky, jsi hotový profík. Oběma to na fotkách moc sluší, Heďa je opravdu kouzelná. Takový malý smíšek.
    Dodatečně ti přeji vše nej k narozeninám a hlavně zdraví pro všechny, ale nejvíc pro malou.
    U nás je dnes deštivo a ochlazuje se, ty předešlé dny se sluníčkem byly veselejší.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuju :-) Fotím už nějakou řádku let, nějaký čas sice foťák odpočíval, ale loni jsem kupovala nový, tak si jej osahávám :-) Počasí nám naštěstí dneska vynahrazuje předchozí dny, je tam teplíčko, dnes jsme k doktorovi vyrazily jen nalehko - se svetříkem a je to mnohem pohodlnější, než to navlékání do bund a kombinéz :-)

      Vymazat
  2. To jsou tak nádherné fotky !!!
    Užívej si, co to dá, strašně rychle to letí.
    K narozkám přeji pevné zdraví, krásné chvíle s rodinou, pohodu a kus štěstí ... i když z těch fotek na mne už kouká !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :-) Myslím, že v jakékoli činnosti jde poznat, když člověka prostě baví - tak snad je to s mým focením taky tak :-) A díky za přání k narozeninám :-) Hedi si jako zkušenější mamina užívám o to víc, že vím, jak to se staršími dcerkami rychle uteklo a utíká :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Romčo. Tvoji jsou úžasní. Povedly se ti nádherné fotky.
    Taky přeju dodatečně k tvým narozeninám zdraví a samé, tak pohodové chvíle jako na fotkách. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani :-) Jojo, "jaký si to uděláš, takový to máš" - tak nějak v tomto duchu doufám, že si tu pohodu doma napříč všem nástrahám života zvládneme vytvářet :-) Moc děkuju za přáníčko.

      Vymazat
  4. Ano,ano, jsou hodně fotogeničtí. Krásné fotky!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotogeničtí a hodní :-) Mám na ně štěstí :-) Moc děkuji.

      Vymazat
  5. Romi, ty fotky jsou naprosto úúúžasné!👍👏
    K narozeninám přeji hlavně hodně zdravíčka, štěstíčka a lásky.🌹🍀💝
    Přeji hezký a pohodový večer.:-)
    Ema

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Emi, děkuji moc :-) Za pochvalu i za přáníčko :-) A taky za zastavení se u mě. Měj se moc krásně, Romča.

      Vymazat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...