pátek 21. února 2020

Kam s ním? ... Tak třeba na zeď ...



Před pár dny jsem zjistila, že mi ten náš širokospektrální balíček programů v telce přeci jen k něčemu bude. Narazila jsem na kanál Spectrum Home a byť televizi moc nesleduju, když už mám čas k ní zasednout s hrníčkem kávy (teda Cara - ale v mém kojoobdobí tomu říkám kafe), zapnu si Spectrum Home a nechávám se inspirovat.


Nedávno při jedné exkurzi do interieru moc povedeného domečku mě zaujala stěna v kuchyni ověšená talíři. No - to jsme kdysi měli doma taky. Talíře byly pověšené ve vstupní chodbě a každý z nich hlásal, kamže jeho současný majitel kdysi doputoval na výlet. Matně si vzpomínám, že tam byl mimojiné zastoupen i Karlštejn.


Jenže ... ty talíře na stěně fakt nevypadají zle ... Když se citlivě vyberou, poskládají ... Navíc výsledná kompozice může mít podobu, jakou si tvůrce zamane - od romantiky až po čistý design dovolující maximálně linii. No - doma mi to asi neprojde, tak nějak jsem si říkala, že ta stěna v kuchyni ... Hmmm... Pokoupit si po nějakém fakt pěkném kousku (černá, bílá, šedá) a udělat si takovou výstavku krásných designových talířů...


Takže - tady je malá inspirace. Pokoukala jsem na Pinterest a vylovila pár talířových kompozic:














A něco pro romatiky...




A doklad, že to jde ladit i jarně:





... a vlastně to ani nic moc extra nemusí stát. Stačí bílé talíře a fix na porcelán:





To by do nich člověk neřekl, že? Do talířů ... :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...