úterý 12. května 2020

Ara



Můj muž má za sebou týden dovolené. Ten strávil odkopáváním hlíny z hromady, která je na zahradě navezená z výkopu pro dům. Všechno dělal sám, ručně - krumpáč, lopata, kolečko. Celá jeho dovča na to padla a máme půl hromady pryč. Hlínou zasypává nerovnosti v zahradě a snižuje spád rozhraní mezi dvěma úrovněmi zahrady. Já jsem zasadila spoustu dalších keřů a stromků, něco jsme koupili v místním zahradnictví, něco přišlo balíkem, většinu jsme ale odmnožili z chaty. Vytyčili jsme budoucí záhony na rajčata, budoucí domek na zahradní náčiní a muž udělal oporu pro hrášek. Já osadila truhlíky na okna. Hlínou jsme zavezli a oseli plochu podél plotu na obecním pozemku, kde na podzim překopávali vedení elektřiny. Heďa tento týden po dopolednách poměrně pěkně spala, tak jsem stihla na zahradě docela dost práce. Týden je fuč, muž opět pracuje, od víkendu bych ale chtěla sázet ven sazeničky, které čekají doma za oknem, takže ... Jedeme dál :-)


Fotky zahrady sem musím hodit, už z toho důvodu, abych mohla srovnávat rozdíl, jak čas plynul. Ještě ale nemám ani pořádně nafoceno, popřípadě zatříděno.


Krom zahrady jsem toho už moc nestihla. V pátek jsme si jeli k Prostějovu pro rybičky, takže teď už se doma kocháme pohledem na malawské tlamovce dvojího druhu (saulosova a hongi super red).


A po večerech jsem spáchala další malbu - zase podle fotky. Chyby tam vidím, ale sama sebe utěšuju, že je to přeci jen druhý akvarelový pokus :-) Ale jo, líbí se mi. Myslím, že jsem to namalovala nejlíp, co momentálně můžu :-) Tak snad se bude líbit i vám :-)




A tady dvě fotečky z procesu tvoření :-)




Posílám pozdravy do koutů naší země, pěkně si během "Zmrzlých" odpočiňte, pak nám to zahradničení začne ve velkém :-)

Krásný den.

Romča

3 komentáře:

  1. Nádherný obrázek! Malujete krásně, jen tak dál. :) Také s akvarelem ještě bojuji. Dřív jsem malovala hodně, ale jak jsem na to roky nesáhla...
    Pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat
  2. Je v vidět, že nákoupené barvy zahálet nebudou. Moc hezké!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moooooc povedené!👏👍
    Přeji pěkné dníky.🌞

    OdpovědětVymazat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...