neděle 5. dubna 2020

Háčkovaný šátek hotov

Krásný den :-)


Dneska se chci podělit o fotečky šátku z příze Muffin, který jsem včera konečně dotáhla. Bude pro jednu mou dobrou duši dárkem. Mám ráda stále se opakující vzory. Přiznávám, že mi vyhovují víc než u šátků, kde se střídá vzorů po částech víc. Ne že by na tom bylo něco složitého. Ale já k háčkování sednu během volných chvilek, které se v průběhu dne nebo večer vyskytnou a ve vzoru, který už znám zpaměti se prostě orientuju hned i bez hledání a přemýšlení co a jak.





Má drahá polovička zvěčnila pár fotek šátku i se mnou ... tímto rovnou přiznávám, že u kadeřníka jsem byla naposledy v srpnu před svatbou ... Teď v podstatě tvrdnu doma, takže nějak úplně nemám potřebu s tím něco dělat, ale když vidím ty fotky, musím si přiznat, že ať chci nebo ne, bude nějaký odborný zásah po takové době zase potřeba.




Nejdelší strana hotového šátku má více než 3 metry. Mé milé osůbce by měl sloužit jako takový pléd pro večerní posezení venku, tak doufám, že se bude líbit :-) Háčkovala jsem háčkem s bílou plastovou rukojetí číslo 0 - myslím, že dle klasického číslování odpovídá tak háčku 2,5.







Háčkovaný je podle tohoto schématu:



Jinak v pátek se nám povedlo zorganizovat naše první opékání špekáčků. S Heďou to bylo sice malinko náročnější, opékat musel taťka, zatímco my jsme na zahradě okukovaly kdejaký kvítek. Nakonec Heďa usnula tátovi v náručí, takže večeřel jednoruč :-) A pro starší děti to byla alespoň nějaká změna v této době koronavirové, kdy jsou dny poněkud stereotypnější :-)






Dnes se chystáme vyjet do přírody, tak snad nám naše nejmenší jednotka tu výpravu dopřeje :-)


Krásnou neděli přeji.


Romča


4 komentáře:

  1. Ahoj Romčo. Moc vás všechny zdravím. Obdivuju šátek,je to dílo ohromné, jen když si představím tu třímetrovou řadu. Výsledek ale stojí zato. Sama takový háčkovaný šátek doma používám a je fajn se do něj zachumlat. Z fotek čiší pohoda tak ať to tak zůstane. Mějte hezkou neděli. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, dárek předán a prý bude taky dělat radost zachumláním se, když se jeho majitelka vyhřívá v houpacím křesle na terásce :-) Pro mě radost hned dvojnásobná - jak z práce, která je ohromným odpočinkem, tak z radosti někoho jiného :-) Krásný den. Romča.

      Vymazat
  2. Tak ten šátek je skvostný. Zcela určitě obdarovanou potěší a ona ho ráda bude využívat. Vzorek si ukládám.
    Sluší Ti to, skoro by člověk nevěřil, že kromě Hedvičky jsou ty dvě holčiny taky Tvoje dcerky.
    Mají být sluníčkové dny, tak si je ve zdraví užívejte.
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuju. No, ještě to chce shodit více než deset kilo na původní váhu a zase si budu připadat jako holka. Teď - jak říkal můj muž - jsem taková mamina :-) Vzoreček je prima - v jednoduchosti je krása :-) Posílám pozdrav a přeji, ať jsou prosluněné dny pohodově stráveny :-) Romča.

      Vymazat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...