středa 4. března 2020

Malování a kafe nejdou k sobě.

Teda aspoň v mém případě. Heďa usla, na chvíli jsem zase vytáhla obrázek lišky, uvařila si k tomu kafe (teda Caro - kojím, ale labužnicky tomu říkám kafe) :-) a začala malovat. Najednou si uvědomím, že místo do kelímku s vodou namáčím štětec do hrníčku s Carem. Oou ... Štetec vyperu, zasednu, začnu malovat, nechávám se unášet tahy, napiju se ... a zkroutím obličej do prapodivné grimasy ... No jasně - kelímek s vodou a rozpuštěnýma vodovkama :-D
Nicméně na liškách jsem zase trochu pokročila :-) Ještě pár vstev listů a dohrát si s kožichem a bude tak nějak hotovo.



Současný stav

Teď jsem musela odběhnout - Heďa nahoře v ložnici řvala jako kdyby ji na nože brali. Ležela v posteli a byla celá zaházená polštáři a neuměla se ze svého vězení vyprostit :-D Vůbec teď má nějaké období, kdy si hlavu schovává do kdečeho...


Třeba takhle ... To by jeden neřek, k čemu všemu je dobrá taková knížka :-)

Můj muž se po příchodu domů pustil do bábovky. Večer se mě zeptal: "Víš, jak se jmenuje to, cos dneska upekla?" S otazníky v očích odpovím: "Rumová bábovka??". "Ne. Fofrfuč," bylo mi sděleno :-D Bábovky jsou super vynález - je to fofrupečeno a člověk se tím vždycky zavděčí :-)


Tak nějak vypadala v kompletním objemu.


S posledními třemi plátky skočím za chvíli za mojí báječnou sousedkou Mílou. Je po operaci kolene, tak občas poplkáme. My dnes ale jenom na chviličku, odpoledne nás čeká očkování a to je pro mě - jako každý výjezd, který musím absolvovat sama - hororový zážitek. Poslední očkování jsme absolvovali před dvěma týdny. Hedviku si dávám do autosedačky vedle sebe, nechávám ji celou rozeplou - otevřené bodýčko, musím totiž během jízdy hlídat střevo. Pokud není unavená a v autě v mžiku neusne, tak ječí a to je na vyhřezávání střeva to nejhorší. Přivřela jsem si pás od auta do dveří, že nemám dovřeno jsem zjistila během jízdy. Levou rukou jsem se snažila držet dveře a volant, pravou šaltrpáku a Hedvičino střevo. Když se mi podařilo zastavit, vyprostila jsem pás, dovřela dveře, připoutala se a už mi na obsluhu zbylo jen řízení, řazení a řvoucí Hedvika se střevem. Ufff... Tři kilometry, pak tři zpět, ale jsem z toho na mrtvici. Super je, když může jet někdo se mnou a střevo držet zafixované. Pak se aspoň na tu jízdu můžu tak nějak soustředit.


Tak držte palce a užijte si krásnou středu :-)
Pro mě krásná bude - vrací se mi dnes děti a pobudou tu do pondělního rána :-)
Romča.

8 komentářů:

  1. Tak doufám, že vše bylo OK. Hezké dny se svými blízkými.
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, jsme chvíli doma ... Víťa musel dojet z práce a musel mi pomoct reponovat střevo. Další fakt strašný zážitek ... Bije mi srdce, kdyby mi měřili tlak, vyletí někam do výšek, točí se mi hlava a bulím... Ale je to za námi. Za asistence muže zvládneme to střevo napravit během minutky. Už jsme sehraní. U doktorky nás sice sestřička zavřela do místnůstky, ať si malou zklidním a pokusím se reponovat, ale to bylo k ničemu. Na to jsou potřeba dva lidé - jeden uklidňuje (kojí, takže já), druhý reponuje (zastrkává střevo zpátky do břicha). Takže se střevem trčícím 7 - 8 cm z břicha cesta domů... Ufff...

      Vymazat
  2. Tak nevím, co dřív obdivovat, jestli Hedvičku, která tak krásně a moudře kouká, nebo ty povedené lištičky a nebo ten parádní fofrfuč. Celé je to krásné i to povídání k tomu. Přeji hodně inspirace a radosti. A už žádné zaměněné kelímky. ;) :D Píšu ze svého blogu/skladiště na blogspot, kde jsem jako Pavla, protože Všehochutě na blog.cz, kde jsem jako Bevíčková, komentář nejde vložit.To jen abys věděla, kde jsem se tu vzala. :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavli, moc děkuju :-) Každá milá slova moc potěší :-) Jojo, blog Bevíčkové si pamatuji :-) Na Tvůj druhý blog jsem mrkla a vypadá to na zajímavé čtení. Nějak teď nestíhám knížky, takže dobrá alternativa ;-)

      Vymazat
  3. Já si myslím, že chlapi vždy ocení něco dobrého na zub. Bábovka jakékoliv příchutě nikdy nezklame. A ty lištičky jsou roztomilé, s krásnými úsměvy.
    Komplikace zdravotní u miminka vždy vyvolávají strach, paniku, úzkost, třes rukou a podlamování kolen. Přeji, aby se vše obracelo k lepšímu stavu. Vůbec si neumím představit ten problém co má malá se střevem. Ach jo...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, kdyby jenom chlapi ... Vždycky jsem byla jako proutek, teď trčím s Heďou doma a věčně něco uzobávám ... A přestože má Heďa půl roku, ještě pořád to svádím na těhotenství a porod :-D No ... je pravda, že s větou "To je po dětech" si mnohé vystačí i pár dekád :-D Jenže ... ono je to taaak dobré :-) Děkuji za přání, doufám, že Hedě to trápení jednou po konečné operaci skončí.

      Vymazat
  4. Dobrý den ...jsem ráda, že jste se zúčastnila výzvy 3x3 a já tak mohla potkat Váš blog - je to moc milé potkání :-)
    Vaše lištičky jsou úžasné, bábovka byla určitě báječna a Hedvička je krásná holčička. Přeji Vám krásné jaro a ať se jen a jen daří. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den, Jani, moc děkuji za milé zastavení :-) Také jsem k Vám koukala - a že je na co ;-) Hezký den, Romča.

      Vymazat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...