středa 8. dubna 2020

Velryba

Můj muž říká, že Hedvika má velrybí oči. To mě inspirovalo k obrázku a ten zas k básni. Kresleno obyčejným centropenem s hrotem 0.3 na klasickou čtvrtku A4. Básnička má být takovým ekopostesknutím, ale nechtěla jsem, aby to znělo pateticky - velryby v sítích a moře plný plastů, tak je to tam jen tak nastřeleno v komplexnějším celku.













A novou radůstkou je komoda - stará, ale renovovaná. Původně byla natřená na tmavě hnědo. Víťa ji obrousil, korpus natřel čirou lazurou a čela zásuvek bílou barvou, přes kterou ale stále prosvítá struktura dřeva. Na komodě bude časem velké akvárko s rybičkami. Dnes už jsem ale mohla konečně v šuplíčcích zřídit prostor pro Hedinu aktuální garderobu.




Já jsem dneska v zápalu balení a sepisování seznamů, co je ještě třeba zařídit, protože se zítra chystáme na chatu. Poprvé letos a pro Hedviku úplně poprvé v životě. Tak dumám, bez čeho všeho se tam to mimino neobejde - a že je toho pro takové škvrně třeba! Musím pro ni brát i vodu na koupání do kanystrů, my se vykoupeme v té, co je do chaty přivedena ze studny, ale Hedviku koupu při výměně stomického sáčku - s obnaženým střevem - tak chci mít v otázce nezávadnosti vody jasno.


Pokusím se občas ozvat z mobilu přes data. Kdyby technika (nebo spíš mé schpnosti) selhávala, přeji všem krásné prosluněné Velikonoce :-)


Romča


3 komentáře:

  1. Romčo, obrázek i básnička jsou nádherné, jsi šikovná. Komoda je jako nová, povedené dílko. Na chatě si to užijte, má být krásně.
    Přeji pohodové Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáši, děkuji a taky vaším směrem posílám pozdravy. Hezké Velikonoce a když už ne mrskut, tak aspoň radost z jarních květů všude kolem :-) Romča

      Vymazat
  2. Výtvarno i poezie povedené. Máš to prostě v sobě!
    Komoda v novém vypadá dobře a bude účelně využitá.
    Na chatě si to užijte, mějte pěkné svátky jara ve zdraví!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...