pondělí 30. listopadu 2020

Titulka na prosinec

 


Tak jsem po dlouhé době zase tady. Čas strašně letí, dějí se různé věci - dobré i horší na poli osobním, do toho se snažím s časem nakládat ještě hospodárněji než doposud, tak čas ve virtuálnu odsouvám významně do pozadí. 


Od svých osmi let si píšu deník. Ne kontinuálně, byla období, kdy jsem zaznamenávání všedních (i nevšedních) dnů utla. Nicméně svůj život mám v papírové podobě zaznamenaný většinově. Vydá to na slušný svazek notesů, bichliček a bichlí. Už když se před rokem narodila Heďa, začala jsem do deníku i hodně kreslit. V porodnici jsem ležela dva týdny, v nemocnici pak měsíc a bylo to fajn zpestření času mezi infuzemi, odběry a podáváním léků. Teď se svůj deníčkový styl snažím ještě více propracovat ve stylu boulet journal, ačkoli u mě nejde ani tak o plánovač, diář jako skutečně o deník, takže u mě tolik nenajdete odrážky, políčka, To Do listy. Nějaké ty grafy ale zkouším - třeba Mood Tracker (ukazatel nálady pro jednotlivé dny) v podobě nějakého kresleného prvku, v listopadu jsem si taky psala do tabulky, co jsem který den vařila a pekla (kdo to má pořád lovit, když vymýšlí menu) nebo jsem si zaznamenávala svou úspěšnost při cvičení.


Taky si nově ke každému měsíci kreslím (nebo maluju - dle techniky) titulní stranu, píšu si shrnutí uplynulého měsíce a očekávání , naděje, přání, cíle pro měsíc nový. Stránky zdobím ponejvíce vlastními kresbami a natrhanými kousky papíru nebo bordurou z baličáku. V listopadu přibyly i nějaké vylisované listy z podzimních procházek.


Naskenovala jsem pro vás titulní stránku (v Boulet Journal terminologii Cover Page) měsíce prosince. Zprovoznili jsme tiskárnu a na domácím skeneru se kvalita bohužel dost ztrácí. Je to nějaké přesvícené, třeba malba stromů a namodralého nádechu na sněhu téměř zanikla. Chtělo by to nechat v budoucnu naskenovat u profesionálů. Nicméně alespoň v tomto stavu může i vám obrázek posloužit jako titulka do diáře nebo jako kalendářík třeba na ledničku.


Na ukázku vkládám zápisky posledních dní. Jelikož se ale jedná o deník, text samotný jsem si dovolila rozmazat :-)


Máme spoustu vánočních nápadů, vánočního tvoření a inspirace, tak uvidím, jestli se mi podaří něco vložit. 


Mějte krásné dny.


6 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsi zase tady. A jsi to Ty. Tvořivá, inspirativní....
    Hezký advent u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na další nápady, tvoření a inspiraci. Kresby jsou krásné. Užívejte si adventní čas, u nás napadl sníh 😆

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou jsem zabloudila na tvůj blog a moc se mi tu líbí. S miminkem je hodně práce a ty si vyšetříš čas na psaní deníku ručně a s malůvkami! Jsi moc šikovná, Romi. Budu se těšit na tvoje další články. Hela

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že jsi zase tady :-) Přeji Tobě i celé Tvé rodině klidné zbytky vánočního času a skvělý rok 2021

    OdpovědětVymazat
  5. To je pěkná inspirace.👏
    Přeji všechno nejlepší v novém roce, ať do deníčku přibývají jen samá pozitiva.🍀🧡

    OdpovědětVymazat
  6. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...