pondělí 17. února 2020

Konečně jsme zase někam vyrazili...


Tentokrát opět na rozhlednu v Nové Vsi kousek od Dolní Moravice, Malé Morávky - prostě na patě Jeseníků. Byl to takový bleskový výlet, na chvíli pojezdit s kočárkem (když jsme na to dva) a vyvenčit děti, které jarní prázdniny strávily doma u knížek. U rozhledny nebylo skoro kde zaparkovat. Na místě se to rojilo běžkaři, kteří odtud vyráželi na své běžko-túry. Jak ráda bych vyrazila s nimi ... Už jsem na běžkách řadu let nestála. S malými dětmi je to komplikované. Jako dítě jsem na nich řádila celou zimu. Všude bývalo tolik sněhu... Stačilo téměř u domu nazout a vyrazit.


Děti s Víťou si vyběhli na rozhlednu, my s Heďou jsme to jistily zdola.






Nahoře mi přeci jen něco vyfotili, ať z toho rozledu taky něco mám :-)




Pak jsem zvěčnila ty moje zlata. Kristýnka má teď takové správné "pubošské" období, tak se potřebuje značně vymezit vůči ostatním a to i co se módy týče :-) Brýle nenosí dioptrické, tyto si vybrala kdesi v Reserved nebo kde jako atrapu.





Ještě jsme se chviličku projeli s kočárkem a zamířili zase domů na šálek teplého čaje :-)


Mně přišla zásilka z Klimatexu - vloni jsem dostala k narozeninám poukaz a vyčerpala jsem ho až letos. Nějak při tom rizikáči, zdravotních komplikacích, stresu se soudem atd. nebyl čas ani nálada. Vybrala jsem si věci ve velikosti M, protože jsem po porodu ještě značně objemově prostorná a sedí. Těším se, až je budu moct na túrách využít pořádně :-) Věřím, že se nám letos nějaké to cestování povede, i když to s našimi zdravotními problémy a plánovanými operacemi půjde v omezené míře.


Ať je váš start do nového týdne prima ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...