úterý 10. prosince 2019

V duchu Vánoc


Letos se nějak vánočně ne a ne naladit. Kolem Hedi je hodně starostí. O víkendu jsme měli prolaps stomie (vyhřeznutí střeva) a teď se bojím, aby se to neopakovalo (je to dost pravděpodobné, když už se to jednou stalo). Nenecháváme malou plakat, chováme, chováme, bříško se nesmí namáhat. Takhle se toho moc udělat nedá. Brzy vyzkouším šátek, u první dcery se mi osvědčil.
Přesto se snažím alespoň něco málo vánočního doma nachystat. Adventní kalendář jsme vyráběli vloni - já našila pytlíčky, muž precizně svázal dřívka. Letos jsme jen vytáhli, oprášili a vánoční paráda je na světě. Na ubrus jsem objednala látku na fleru a minulý týden ho konečně bleskurychle ušila. Adventní svíčky jsem splašila až tuto sobotu - po lítání po Kiku, Pepcu a leckde, kde bylo už dost přebráno, jsem v běžném marketu sehnala čtyři větší krémové svíce a prostě a jednoduše je svázala zbytkem látky z ubrusu k sobě. Podnos jsem sehnala ve výprodeji v Kiku, o větvičky jsem ochudila smrčky na naší zahradě, protože nestíhám za smrčím ani nikam vyjet a tady na hanácké planině toho moc jehličnatého zrovna neroste (v mé domovině bylo smrčí - jojoj).
Perníčky jsem s Nelčou upekla v neděli večer a zdobily se včera. Na zdobení se podílel i táta, který si milerád odskočil od chování Hedviky :-) Mé původní plány na adventní výzdobu vzaly za své. Holt, co bude, bude. Doufám, že zvládnu alespoň našít látková srdíčka na vánoční stromeček - letos v přírodní režné a bordó, aby to k sobě všechno ladilo.










Ani ty vánoční vystřihovánky, co tradičně mívám v oknech, nestíhám. Motivy si vymýšlím sama, prostě jak střihnu, tak střihnu, něco z toho vyleze :-) Ještě vložím fotečku z dnešní procházky. Hned za domem vidím Jeseníky, včetně vysílače na Pradědu. Nahoře na horách už je sníh. Miluju ten pohled na hory. Takže - Heďa a kopečky (mobilem to lépe zvěčnit nešlo) :-)



Užijte si krásný slunečný den :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Když vám život rozdá karty

... nezbývá, než s nimi hrát. Ať už jsou jakékoli. Hodně věcí ve svém životě ovlivníme sami - svým přístupem, svým konáním, svým náhledem na...